2013.09.20.
19:08

Írta: kibajono

Lemaradva

Az van, hogy az utobbi idoben nem irtam, mert orultem, hogy elek. Kikoltoztem Irorszagba, es itt vallaltam munkat, ugyhogy az utobbi 2 honapom masrol sem szolt, csak megszervezni mindent.

A kertrol: gyonyoru paprikatermesem lett, a paradicsom viszon el volt maradva, most terem otthon, szerencsere meg jo ido van. A fuszerek szokasos modon elvannak, a hagymak jol jottek, orulok, hogy van, foztem is mar beloluk. A padlizsan is termett, de mar nem voltam otthon, igy paromra harult a feladat, hogy csinaljon belole valamit...

Sajnalom, hogy ott kellett hagynom, de lesz remelem itt kinn uj kertem. :)

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://urbangardener.blog.hu/api/trackback/id/tr145526472

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

01001100au (törölt) · http://ittmindenilyen.blogspot.co.uk/ 2013.09.20. 19:27:01

wow és hosszabb vagy rövidebb idő? Értem ezalatt a céges kiküldetés vagy saját elhatározás? esküvővel mi lesz?

kibajono 2013.09.20. 19:32:45

@Pickles: Sajat elhatarozas, talaltam is itt munkat, parom is jon ki, ugyhogy, itt fogunk remelhetoleg sokaig elni, es eskuvore hazamegyunk majd :)

01001100au (törölt) · http://ittmindenilyen.blogspot.co.uk/ 2013.09.20. 19:38:31

@kibajono: Az nem semmi :) észak vagy rendes Írország?
normál irországban nem tudom, hogy van-e allottment mozgalom, de szerintem azzal még ráérsz

kibajono 2013.09.20. 19:50:23

@Pickles: Rendbes Irorszag, nem eszak, Corkban vagyunk helyileg, es sajna nincs allotment mozgalom sajnos :( koboldwhisky.blog.hu

kibajono 2013.09.20. 19:50:55

Marmint, koboldwhisky.blog.hu a honlapom, ahol errol irok :)
süti beállítások módosítása