2013.05.21.
19:15

Írta: kibajono

Még mindig május...

kiskert_1369156197.jpg_600x450

Naszóval, az a nagy helyzet, hogy a büdöske hatására szignifikánsan (milyen kulturált vagyok, ilyen szavakat ismerek xD) csökkent a hangyák és a tetvek száma az epren, ééés ehhez még elültettem a sarkantyúkákat is, biztos, ami tuti. Ja, és ma kereken 29 szem érett epret szüreteltem! Nagyon finom volt :) Salátámhoz is szedtem mindenféle jóságot hozzá, és azt mondhatom, már szép adag sali kijön a kertemből...így az ebédem 179 forintba került pontosan (ennyi volt a mozzarella :D). De ez egy másik blog tartalma...

Amúgy, az esőzés hatására minden nagyon nekiállt nőni, a tökjeimnek már több levele is van, a mángold is kibújt, a borsikafűről, petrezselyemről, répáról, bazsalikomról, korianderről nem is beszélve... Viszont, amit elrontottam, hogy a céklát a spenót "takarásába" ültettem, így kevés fényt kap, nem nő annyira gyorsan. Na mindegy, IJ, majd jövőre (ha lesz hol kertészkednem) majd ügyesebb leszek, mindig tanulok valamit :)

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://urbangardener.blog.hu/api/trackback/id/tr675311751

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

01001100au (törölt) · http://ittmindenilyen.blogspot.co.uk/ 2013.05.22. 16:15:33

Nállam meg csak a fű nő. Na jó nem de bááááz hozzád képest sehol nincsen az én kertem.

kibajono 2013.05.23. 10:08:07

@Pickles: De a tiéd nagyobb :D Az is majd alakulni fog, ne aggódj! :)

01001100au (törölt) · http://ittmindenilyen.blogspot.co.uk/ 2013.05.27. 14:22:25

@kibajono: No meg játékosabb is, de azt hiszem eltértünk a tárgytól.

kibajono 2013.07.02. 12:37:32

@Pickles: Igen, minden ok, csak még nem volt érkezésem feltölteni az új képeket. Hétvégén ültettem ki mindent, úgyhogy, már nagyon más a kert, a fokhagyma meg a tulipán is kiszedésre került, majd teszek fel remélhetőleg ma friss képeket, meg mindent :)
süti beállítások módosítása