2013.05.20.
17:14

Írta: kibajono

Egy hosszú hét...

Egy hete nem tudtam kimenni a kertbe, mert vagy esett az eső, vagy sötétedés után végeztem+az utóbbi 4 napban nem voltam Budapesten, ráadásul ma is esik.. :( 

DE. Legalább meglátogattam a vidéki száműzetésben csodásan növő paradicsomaimat, akik hihetetlen gyorsan nőnek, hoztam is néhány palántát, hogy valahova eltegyek belőlük :) Illetve, szedtem egy hatalmas adag citromfüvet, ami már lógva szárad a nappaliban, jó kis napos, szellős helyen :)

A hangyakérdésre is találtam 250 km-re választ, az Egerszeg Fesztiválon, ugyanis, sikerült kiszúrnom egy kirakodónál kőkemény 120 Ft-ért sarkantyúkát. Úgyhogy, kaptam is az alkalmon, vettem 2 tővel, és hazateleportáltam őket, holnap meg mennek a kertbe :)

A lakásban lévő chilikkel már nem tudok mit kezdeni, mert mindegyik hozza a virágokat, pedig még nem olyan nagyok, csak annyit tudok csinálni, hogy gyorsan átültetem/kiültetem őket, mert csak szenvednek majd...hihetetlen, mennyire szeretik a benti időjárást.

Illetve, itt egy kép egy "meglepetés" paprikáról, akiről gőzöm sincs, hogy kicsoda, mert mikor a macska leborította a paprikákat, ez a tő maradt életben a másik kettővel, és most állt neki virágozni. Ez még nem is fura, de a virága 3x akkora, mint egy "hagyományos" chilinek, szóval, tényleg tűkön ülök, hogy kiderüljön, mi lesz belőle...tippek? :)

namiez.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://urbangardener.blog.hu/api/trackback/id/tr445308542

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása