2013.02.12.
21:12

Írta: kibajono

Február

A hétvégén elvetettem a februárban esedékes növénykéimet, nem gondoltam volna, hogy ennyire sok, és ennyire gyorsan kikel, mintegy 2 nap alatt...

Nálam az alábbi magok kerültek a földbe (néhol azért fura barna a talaj, mert beszórtam fahéjjal, ami állítólag megelőzi a palántadőlést, próba cseresznye, ártani nem használ alapon beszórtam vele):

  • sungiku
  • olasz skarlát tépősaláta
  • tépősaláta
  • fejes saláta
  • ázsiai saláta mix (gőzöm sincs, mi van benne...ez meglepi lesz)
  • physalis
  • kerek padlizsán

Az utolsó kettő kivételével mindegyik kényszert érez arra, hogy hajtson, úgyhogy, nagyon hamar szét kell ültetnem őket, hogy ne legyenek túlzsúfoltak. Lassan beszerzem már a paradicsom-magjaimat is, és pár héten belül azokat is elvetem.

Annak ellenére, hogy kinn szakad a hó, érzem a tavaszt!

tavasz.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://urbangardener.blog.hu/api/trackback/id/tr905077401

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása