2013.05.04.
20:35

Írta: kibajono

Kiskertem májusban

kiskertmajusban_1367692134.JPG_1600x1200

Most már tényleg minden irányba terjedek...nem nagyon tartottam be a tervet, amit még télen vázoltam fel, dehát, ahogy esik, úgy puffan...A "kémények" tetején egyébként borsfű van, az út végén 1 adag bazsalikom (vegyesen zöldlevelű, nagylevelű, és lila), valamint koriander van. Hihetetlen, hogy ebben a városban sehol nem lehet friss koriandert kapni, ahol meg láttam, 3-4 szál kerül többszáz forintba, rablás...

Más:


Ugye, vannak a jó hangyák, meg a tetűtelepítő-szimbióta hangyák. Na, nekem/nekünk/az egész kertnek sikerült kifognia a 2. fajtát, ami tetveket telepít bizonyos növényekre, majd amit azok a tetvek kiszipolyoztak a növényekből, azt ők szipolyozzák ki a tetvekből. Nem tudom, mit tegyek, hogy eltakarodjanak, mert már telepakolták az epreimet...szerencsére, csak azt. Csak bio dolgot használhatunk a kertben, és a vaníliás sütőport kiröhögik, ecetet csak nem öntök oda, az a növények végét is jelentené. A citromot, chilit is kinevetik, nem érdekli őket, és más bio ötletet nem hallottam (amik lakásban hatásosak, pl. hintőpor, liszt, felejtős, napi szinten víz éri a kertet, naponta "porozhatnék"...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://urbangardener.blog.hu/api/trackback/id/tr615281259

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása