2013.07.26.
22:22

Írta: kibajono

Megy ez... :)

Egy hetet nem voltunk, ekkor kertésztársak locsolgatták a kertünket (nagyon köszönöm nekik, gyönyörűek a növényeim), illetve, itthon pedig Párom anyukája vállalt ügyeletet. Akkor jöjjenek a képek, amik magukért beszélnek...:) de azért kommentelem is majd őket.

kert1.jpg

Az előző bejegyzésemhez képest az overall látkép szerintem határozottan szép, sőt... :) Minden nő, mint a bolondgomba, kétnaponta locsolom őket, akkor kap ez a kis parcella akár 8 kanna vizet is... BTW, a hagymáim végre leszáradtak, kiszedhetőek. Valamikor megejtem ezt a procedúrát is...jó kis muri lesz.. :)

kert2.jpg

A bazsalikomaim úgy döntöttek, elkezdenek nőni. Érdekes, legalább 4féle bazsalikomot ültettem, és látni is rajtuk a különbséget. Egyik kicsit kerekebb levelű, a másik zöldebb, a harmadik lila, a negyedik nagyobb...szerdán leszüreteltem, de egy ad-hoc találka miatt a pesto nem készült el, azóta a hűtőben várja sorsát a bazsalikom,már 2 napja, de semmi baja. Pedig vizet aztán nem kapott, és ezek csak a levelek...:)

kert3.jpg

Végre belehúztak a normál paradicsomaim is, és virágokat hoznak...vicces, körülöttem mindenkinek óriási paradicsomai vannak, amit szüretelnek már...de nekem akkor lesz, mikor nekik már nem. Na. :D

kert4.jpg

Padlizsánt szinte sehol nem láttam a kertben, csak nálam, idén a cukkinit nyomatják, meg a tökféléket (miért nem majomkenyérfát, 8 nm-re, komolyan...:D), de azok a lila bigyuszok középen, azok már a virágok...:)

kert5.jpg

Valakinek van bármilyen tippje, MIT ÜLTETTEM ODA???? Mert ez valahogy egy "gőzömsincsezmiez" dolog...nagyon gáz, de tényleg nem ismerem fel... valaki....?

A paprikák is mind jól megvannak kinn, már teremnek, de még nem szüreteltem, csak pici paprikák vannak rajtuk, de onnan is szép hozam lesz, a lakásban lévőkről meg ne is beszéljünk!!! Nagyon sok paprikát hoznak (bár, vagy valahonnan egy tő 11-es paprikám-megettük, finom volt a termése-, meg egy tő KALIFORNIAI parrrrrikám...hogy az hogy a .... került a lakásba, nem tudom, de most egy öklömnyi méretű kaliforniai paprika van az ablakban, ami nagyon gyorsan nő :D A Cayenne is óriási termést hoz, mármint, nem mennyiségre, méretre, viszont a black cubanok....ha nincs 20 cuki lilás golyócska a növényeken, akkor egy sem. Irtó aranyos, muris növény...ja, és hozza a bimbót a bhut jolokia is, áááá...alig várom, hogy megehessem :D 

Ja, egyéb: tudományos youtube-videók alapján kigyökereztettem egy avokádó-magot. Van vagy 15 centis gyökere, és egy 3 centis hajtása. Király :)

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://urbangardener.blog.hu/api/trackback/id/tr725428266

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

01001100au (törölt) · http://ittmindenilyen.blogspot.co.uk/ 2013.07.27. 20:03:22

Valami káposzta leszármazottra tippelek, karalábé vagy valami kelkáposzta levelesféle.

kibajono 2013.07.27. 21:52:37

@Pickles: Köszi, én is először erre gondoltam, de elvetettem az ötletet, mert eszembe nem jutott ilyet elültetni, szóval, nem értem, hogy kerülhetett oda... :) Hm, mindegy, majd alakul, mi lesz belőle :)

01001100au (törölt) · http://ittmindenilyen.blogspot.co.uk/ 2013.07.27. 22:25:10

A szél vagy a madarak jótékony közreműködésre gondoltál már? Nálam is nő hagyma teljesen random helyen, meg valami káposztaféle az ubik között amit nem én ültettem és tök ízetlen is.
(Miközben ezt írtam beugrott, hogy lehet torma az a növényke hmmm... már az enyém)

kibajono 2013.07.27. 22:27:58

@Pickles: Gondoltam a szélre, csakhogy ez konkrétan egy mértanilag tökéletes veteményessorban van :D Ha torma, akkor nem a levelét kéne kóstolgatni...:D

01001100au (törölt) · http://ittmindenilyen.blogspot.co.uk/ 2013.07.27. 22:31:13

Pontosan sz.ró madarak? Vagy a vetőmagodba volt keveredve és így. AZ hogy torma csak most villant be. Holnap vagy holnap után meg is nézem.

kibajono 2013.09.20. 19:08:34

@Pickles: Kikoltoztem Irorszagba :)
süti beállítások módosítása