2013.07.09.
22:08

Írta: kibajono

Jajjdelemaradtam...

Atyaég, egy hónapja nem írtam...pedig sokminden történt a lakásban is, a kinti kertemben is...annyi fontos projektem van, hogy azt sem tudom, sírjak-e vagy nevessek, de semmiképpen sem a kapálás az első, ami reggel eszembe jut. Sem az esküvőszervezés. Sem a macskám. Sem a párom. Semmi, csak a munka...úgyhogy, kicsit elhanyagoltam a kertem, egy darabig nem tudtam kimenni, szerencsére általában valaki locsolgatta.

Nos, kinti eredmények: saláták, rukkola, spenót, minden felmagzott, óriás bozót lett, szóval, kiirtottam mindent.

A fokhagymákat kiszedtem, lett jópár fej, talán 1 hónapig elleszek vele, óriási fokhagyma-felhasználó vagyok, ugyanis.

A mángoldjaim elnyomásban éltek, de szépen fejlődgetnek. Mondjuk, csak tenyérnyiek, a szomszédé meg lapulevél nagyságú, de legalább mikor neki már nem lesz, nekem még lesz :D

Eprek, oppardon, szamócák, élnek, mint Marci Hevesen, győzöm szüretelni. Egyébiránt a tökjeim is elnyomták, így azok is kicsik.

Van egy, azaz egy szem zöld feketeparadicsomom, meg egy rakat virág rajta. A többi paradicsomom hmm...eléggé messze van a terméstől, fogalmazzunk így :D 

Padlizsánokat kiültettem, élvezik a levegőt, nőnek nagyon. Kikerültek a paprikák is, velük együtt, virágoznak, nőnek, szeretnek kinn lenni.

A vöröshagymák, répák szépen megnőttek, fűszerek közül csak bazsalikom meg metélőpetrezselyem maradtak meg, úgyhogy, a többiből itthon ültetek.

Ja, és van még egy sor céklám...októberre talán lesz belőle cékla, mert eddig elnyomta a saláta őket.

Képekben a kert:

kertmost.jpg

Ilyen az összkép....ahhoz képest, ahogy 10 napja kinézett, hihetetlenül csodálatos. Kezd burjánzani, talán szeptemberre lesz is belőle valami... :) A padlizsánjaim nagyon élveznek kinn lenni, a paradicsomok meg most kezdenek beindulni, eddig eléggé sanyarú sorsuk volt, mea culpa :(

bazsalikom.jpg

Ezek a bazsalikomok, hát igen, eléggé pindúrkák, de 10 napja 4 levelük volt csak, mert egy kis edénykében nyomorogtak :D Ezek elöl pedig egyébként lila bazsalikomok. Kíváncsi leszek, hogy milyen vad színe lesz a lila pestonak :)

mangold.jpg

Látni egyáltalán a mángoldokat? Azok a salátaszerű valamik az eprek között. Na, ezeknek kb. 6x ekkoráknak kellene lenniük, de így is szeretem őket, kis tündérbogárkáim :)

cékla.jpg

Na, mi ez? Igen, ezek a cékláim, amik eddig a spenót miatt totál nem kaptak fényt, sőt, el is felejtettem, hogy vannak :D Csíkos chioggia céklák lesznek, ha megnőnek idén...remélem...

parrikák.jpg

Ezek pedig a paprikáim, jól bírják kinn, sokat nőttek, vagy 5 centit 10 nap alatt, és már virágokat is hoznak, bár nem látni...

paradicsom.jpg

És ő az egy szem zöld fekete cseresznyeparadicsomom. Cuki! :)

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://urbangardener.blog.hu/api/trackback/id/tr15398175

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

01001100au (törölt) · http://ittmindenilyen.blogspot.co.uk/ 2013.07.11. 19:59:43

Nagyon jól néz ki azt kell mondjam. Sokkal rendezettebb mint az enyém. A parid jól néz ki. Az enyémek még csak most ébredeznek

Lila bazsalikomból szerintem lila pesztó lesz de ez csak egy tipp.

Már van is időpontok? Már, hogy az esküvőre?

kibajono 2013.07.14. 20:36:26

@Pickles: Köszi, hát, rendezett, pontosabban, ÜRES XD nagyon kevés dolog van most benne, igen, meg is van az időpont egyébként, jövő nyár eleje lesz.
Neked a paradicsomaim tetszenek, nekem meg a borsóid :D
süti beállítások módosítása