2013.05.02.
22:25

Írta: kibajono

A lakásban...

Adós vagyok pár képpel, amik a lakásban készültek, az itt lakó növényekről.

bentihelyzet1.jpg

Itt látni, hogy elsárgultak az uborkák levelei, meg kicsit a padlizsáné  is, de csak 1 padlizsán 1 levele...nem tudom...holnap kiültetem őket, szerintem itt benn nincs jó helyük, meg szerintem elég sok éjjeli hideget kaptak, hogy kibírják...

bentihelyzet2.jpg

Hétvégén külön szedtük a paprikákat, ezen kívül még van 11 tő...nem tudom, mi lesz belőlük, mert nagyon nőnek, 4-et már elajándékoztam (mármint, fogok, megvan a gazdijuk), a többieknek is kerítek egy gondoskodó tulajt... Egyébként, nagyon szépek, és mind túlélte az átültetést! :)

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://urbangardener.blog.hu/api/trackback/id/tr45263059

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kibajono 2013.05.04. 13:49:22

@Pickles: Szia, láttam, igen...nagyon felkapott lett most ez a kertészkedés, csak félek, jövőre már nem csinálhatom, ahogy írta a cikk is, októberig van csak szerződésünk... :(
süti beállítások módosítása