2013.03.15.
10:18

Írta: kibajono

Főnixmadár

Annak éreztem magam múlt héten, és előtte...megpróbáltam magam a pusztítás ellenére összeszedni.

Fogtam a salátákat (azok egy része is bemondta az unalmast, alig mentettem meg belőle), átültettem. A régi salátás edénybe elültettem a paprikákat-újra. Eddig még nem keltek ki, most nem nagyon figyeltem rájuk, mea culpa, ez megváltozik :) Mentségemre legyen szólva, nem is voltam itthon. A télen elültetett, tetűinváziót túlélt paprikám gyönyörű, a 3 megmaradt "meglepi-paprika" (amit a macska nem tett tönkre), szintén szépen nő. A padlizsánjaimnak már több levele van, és nagyon szépen, gyorsan nőnek. A physalis kissé megnyurgult, de jönnek már a többi levélkék, lassan elajándékozom őket :)

Egy használaton kívüli, nagy cserépbe pedig elültettem a paradicsomaim, amik nagyon hamar, 4-5 nap alatt kikeltek, velük kicsit többet tudtam foglalkozni, jobban szem előtt voltak. Bár, ez is veszélyes volt, mert a Sátán macskája ezt is megkörnyékezte, de feltettem olyan magasra, ahova csak tudtam. Itt biztonságban vannak!

Anyunak is elküldtem az outsource-projekt paradicsomait, meg is interjúvolom ma, hogy sikerült-e elültetnie őket :)

KERT: múlt héten elmentünk Praktikerbe, és vásároltam nagyon sok földet, trágyát, mulcsot, meg mindenféle egyéb holmit az ültetőoszlophoz, majd kimentünk a kertbe Tomival. Hála az őszi alapos felásásnak, nem volt nehéz dolgom. A kerítésről letéptem nagy részét a hajnalkának, uborkát fog idén támogatni. A trágyát jól bedolgoztam, és elkészítettem az ültetőoszlopokat is, amik fél méter magasak lettek, de így is elég magas, hogy érdemes legyen bele salátát ültetni. Ja, igen, saláta...kicsit sok magot vettem, de majd meglátom, hogy hova-mennyit tudok ültetni.

Tavaly márciusban már annyit tudtam kertészkedni, most meg esik a hó...szörnyű ez az időjárás :(

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://urbangardener.blog.hu/api/trackback/id/tr525135856

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása