2013.02.12.
21:01

Írta: kibajono

The war just began...

Hát, a természet megoldotta helyettem, mit tegyek a sok paprikával...palántadőlést okozó gombák jöttek, a paprikák mentek...úgy látszik, felük megmaradt...kicsit utánaolvastam,mi okozhatta, de nem lettem okosabb. Szinte BÁRMI lehetett: sok fény, kevés fény, sok víz, nagy meleg, tömör föld..akármi. Nem tudom, hol ronthattam el, lehet, maga a föld volt már fertőzött, egy szóval sem mondom, hogy nem lehet ez...legközelebb majd ügyelek. De addig is, úgy tűnik, hogy a Dithane nevű permetszer megtette a magáét, most már pár napja nem látok több elhulló paprikát. Nem tudom, mit csináljak, mert félek, ha átültetem őket, akkor oda is "magukkal viszik" az egészségesnek tűnő növények a fertőzést, és még nagyobb kár lesz, úgyhogy, most kivárásra játszom.

Remélem, jobban lesznek a picurok, nem tudnék még több elhullást elviselni, nagyon a szívemhez nőttek a drágaságok, az pedig külön fájdalom, hogy az egyetlen choco habanerom megadta magát.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://urbangardener.blog.hu/api/trackback/id/tr185077365

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása