2013.01.06.
18:06

Írta: kibajono

Én és a kertészkedés

Mivel Zalából származom, földműves család leszármazottjaként már egészen kiskoromtól fogva be voltam fogva a kert gondozásába, a szőlő nevelgetésébe, ültetésbe, szüretelésbe. Nem mondom, hogy gyerekkoromban úgy képzeltem el magam, mint egy panelban lakó őrült kertészt, de a sors mást tervezett...5 éve költöztem fel Pestre, és akkor úgy gondoltam, "végre" megmenekültem a kerti munkák jórészétől...De mikor 2012 februárjában hallottam arról, hogy a Millenáris közepén kiskertet lehet "nyerni",  egyből előtörtek belőlem az ősi ösztönök, és közöltem Párommal, hogy én meghalok, ha nem lehet kiskertem...Szerencsére a kb. tízszeres túljelentkezés ellenére én is a szerencsés kisorsoltak között voltam, így tavaly óta egy parcella boldog tulajdonosa vagyok. Azóta persze megtapasztaltam a közösségi kertészkedés minden pozitív és negatív oldalát,ezt szeretném megosztani minden otthon, balkonon, vagy egy zsebkendőnyi területen dolgozó sorstársammal, illetve szeretnék tippeket, trükköket adni, amik eddig nekem beváltak, vagy pont, hogy nem váltak be. Kertészkedésre fel! :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://urbangardener.blog.hu/api/trackback/id/tr425001741

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása