2013.02.03.
22:42

Írta: kibajono

Túlélő

Ez a paprika (sajnos nem tudom, hogy NuMex Twilight, vagy valami más fajta, mert bekeveredtek), egy túlélő, és egy kis bohóc. Mikor hazahoztuk a kertből a habanerot, az sajnos 2 hónapon belül elhalálozott, tetvek miatt, így a tetvek továbbvonulva megtámadták a másik 2 paprikapalántám. Hetekig tartó csatározások után úgy láttam, győztek a tetvek, és hagytam a paprikákat...viszont egyszer csak azt vettem észre, hogy a tetvek eltűntek, és ez a növény, bár 4 levéllel, de életben maradt, és hozza az új hajtásokat az elveszített levelek helyén. Azóta már elkezdett elágazni is, és nagyon szépen összekapta magát. Mivel ilyen "nagy" a feje-felső része, máshol meg alig van rajta levél, bólogató juhász lenne, ha nem kötözném ki...sajnos nem volt itthon hurkapálca, így rögtönöztem neki egy karót :) Egy testvére egyébként a tetűinvázió előtt irodába költözött, páromhoz, ahol nagyon szépen növekszik...kíváncsi leszek, belőle mi lesz, szerintem pár hónap, és kiderül, vagy akár előbb is...

túlélő.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://urbangardener.blog.hu/api/trackback/id/tr995061387

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása