2013.03.02.
19:35

Írta: kibajono

Off...

Rég nem írtam, mert nagyon ki vagyok borulva... a palántadőlést túlélő paprikáimat a macskám gyilkolta meg. Szó szerint... ördögi rosszaság a macska. Az éjszaka közepén arra ébredtünk, hogy égszakadás-földindulás...felugrottunk, és láttuk, hogy MINDEN paprika a földön, kiborítva, félig megcsócsálva...fel nem tudtam fogni...3 szegény paprikácskám maradt meg, és nem tudom, milyenek, mert minden kiborult. Iszonyatosan elkenődtem, ráadásul a salátáim egyik fele is megadta magát, túl meleg volt nekik, és nem nagyon bírják a kiképzést...

Úgyhogy, újabb adag ültetés kezdődik, hajrá nekem. Innen szép nyerni!

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://urbangardener.blog.hu/api/trackback/id/tr435113610

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

01001100au (törölt) · http://ittmindenilyen.blogspot.co.uk/ 2013.03.14. 21:16:15

Kitartás nincsen semmi veszve, csak legközelebb betonozd le a macsekot.

kibajono 2013.03.15. 09:47:58

Hát, az lesz, az lesz... :)
süti beállítások módosítása